Ezen az oldalon a leggyakoribb kérdésekre találsz választ.

Kérdéseid kiemelten fontosak számunkra, ezért ha mégsem találsz információt a téged érdeklő témakörben,

lépj kapcsolatba velünk: Ügyfélszolgálat


  • SZÁLLÍTÁS

    Mennyi időbe telik, amíg kézhez kapom a megrendelt termékeket?
    • A megrendelt árut a megrendeléstől számított átlagosan 5-10 napon belül szállítjuk ki a megrendelésben megjelölt címre.
    • A termékek adatlapján magadott szállítási idő tájékoztató jellegű, és munkanapot jelent!
    • A hétvégén és a munkaszüneti napokon nincs kiszállítás!
    • Továbbá a szállítás nem időgarantált szolgáltatás, ezért előfordulhat egy-két napos eltérés, a megadott és a tényleges kiszállítási idő között!
    Cégünk a normál méretű csomagokra a DPD Futárszolgálattal, nagy méretű csomagokra az Artúr'95 Bt -vel van szerződésben.
    Megrendelés értékétől, a csomag méretétől és súlyától függően változik. Szállítási Díjtáblázat
    A csomagod amint átadásra kerül a futárszolgálatnak, értesítünk Téged e-mailben. A szállításról kapott értesítő e-mailben találod a csomagod nyomon követéséhez szükséges linket. A link a szállító csomagkövetési oldalára irányít, ahol megtekintheted a szállítás aktuális állapotát!
    • 1.) Csomagfeladási értesítő (Gardentextil):
      Amikor a megrendelést tartalmazó csomagot összeállítottuk, és szállításra átadtuk, értesítő e-mailt küldünk a csomag feladásáról.
      Az email tartalmazza a csomag azonosítószámát, és egy interaktív linket a csomag nyomon követéséhez.
    • 2.) Csomagfeladási értesítő (DPD e-mail):
      A csomagfeladást megerősítő, a DPD által küldött értesítő e-mail. (tartalma: kézbesítési cím, csomagszám, követési link, átütemezési link)
    • 3.) Kézbesítési értesítő (DPD e-mail):
      A kiszállítás napján, a DPD által küldött értesítő e-mail, melyben tájékoztatást kap az adott napon belül egy egy órás kézbesítési időintervallumról.
      Az értesítőben szereplő időintervallumok tájékoztató jellegűek. Amennyiben a kézbesítés napja vagy a kézbesítési cím nem megfelelő Önnek,
      az értesítő e-mail tartalmaz egy interaktív linket, melynek segítségével lehetősége van a csomag nyomon követésére, címmódosításra és átütemezésre.
    • 4.) Kézbesítési értesítő (DPD SMS):
      A kiszállítás napján, a DPD által küldött értesítő SMS, melyben tájékoztatást kap az adott napon belül egy egy órás kézbesítési időintervallumról.
      Az értesítőben szereplő időintervallumok tájékoztató jellegűek.
  • FIZETÉS

    Milyen fizetési lehetőségek vannak?
    • Fizetés utánvéttel, készpénzben. legfeljebb 50.000 Ft értékhatárig engedett, az értékhatár felett csak banki utalással, vagy bankkártyás fizetéssel lehet fizetni!
    • Fizetés Banki utalással
    • Online bankkártyás fizetés - SimplePay
    • Megrendelést követően e-mailben díjbekérőt küldünk! Kizárólag, a díjbekérő megérkezését követően utald a vételár összegét!
    • Kedvezményezett neve: Szabó Krisztián Zsolt EV
    • Fiókvezető Bank: OTP Bank Nyrt.
    • Bankszámlaszám: Díjbekérő szerint
    • Közlemény mezőbe: megrendelés azonosítót kell írni!
    • Banki átutalásos fizetés esetén, díjbekérő számlát küldünk e-mailben
    • Kizárólag, a díjbekérő e-mailben történő megérkezését követően utald a vásárlás összegét!
    • A megrendelést visszaigazoló e-mailben
    • A szállítást visszaigazoló e-mailben
    • Webáruházunk a Számlázz.hu online rendszerét használja.
    • A vásárlásodról kiállított bizonylatot, elektronikus számla formájában, emailben kapod meg.
    • Fontos! Az elektronikus számlát a Számlázz.hu online számlázó rendszeren keresztül állítjuk ki,
      mely kizárólag elektronikus formában hiteles. Ezért kérünk, hogy a fájlt mentsd le és őrizzd meg.