Ezen az oldalon a leggyakoribb kérdésekre találsz választ.
Kérdéseid kiemelten fontosak számunkra, ezért ha mégsem találsz információt a téged érdeklő témakörben,
lépj kapcsolatba velünk: Ügyfélszolgálat
-
SZÁLLÍTÁS
Mennyi időbe telik, amíg kézhez kapom a megrendelt termékeket?
- A megrendelt árut a megrendeléstől számított átlagosan 5-10 napon belül szállítjuk ki a megrendelésben megjelölt címre.
- A termékek adatlapján magadott szállítási idő tájékoztató jellegű, és munkanapot jelent!
- A hétvégén és a munkaszüneti napokon nincs kiszállítás!
- Továbbá a szállítás nem időgarantált szolgáltatás, ezért előfordulhat egy-két napos eltérés, a megadott és a tényleges kiszállítási idő között!
Ki szállítja ki a megrendelt termékeket?
Cégünk a normál méretű csomagokra a DPD Futárszolgálattal, nagy méretű csomagokra az Artúr'95 Bt -vel van szerződésben.Mennyibe kerül a szállítási költség?
Megrendelés értékétől, a csomag méretétől és súlyától függően változik. Szállítási DíjtáblázatHogyan tudom a csomagomat nyomon követni?
A csomagod amint átadásra kerül a futárszolgálatnak, értesítünk Téged e-mailben. A szállításról kapott értesítő e-mailben találod a csomagod nyomon követéséhez szükséges linket. A link a szállító csomagkövetési oldalára irányít, ahol megtekintheted a szállítás aktuális állapotát!Mikor kapok értesítést a csomag érkezéséről?
- 1.) Csomagfeladási értesítő (Gardentextil):
Amikor a megrendelést tartalmazó csomagot összeállítottuk, és szállításra átadtuk, értesítő e-mailt küldünk a csomag feladásáról.
Az email tartalmazza a csomag azonosítószámát, és egy interaktív linket a csomag nyomon követéséhez. - 2.) Csomagfeladási értesítő (DPD e-mail):
A csomagfeladást megerősítő, a DPD által küldött értesítő e-mail. (tartalma: kézbesítési cím, csomagszám, követési link, átütemezési link) - 3.) Kézbesítési értesítő (DPD e-mail):
A kiszállítás napján, a DPD által küldött értesítő e-mail, melyben tájékoztatást kap az adott napon belül egy egy órás kézbesítési időintervallumról.
Az értesítőben szereplő időintervallumok tájékoztató jellegűek. Amennyiben a kézbesítés napja vagy a kézbesítési cím nem megfelelő Önnek,
az értesítő e-mail tartalmaz egy interaktív linket, melynek segítségével lehetősége van a csomag nyomon követésére, címmódosításra és átütemezésre. - 4.) Kézbesítési értesítő (DPD SMS):
A kiszállítás napján, a DPD által küldött értesítő SMS, melyben tájékoztatást kap az adott napon belül egy egy órás kézbesítési időintervallumról.
Az értesítőben szereplő időintervallumok tájékoztató jellegűek.
-
FIZETÉS
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
- Fizetés utánvéttel, készpénzben. legfeljebb 50.000 Ft értékhatárig engedett, az értékhatár felett csak banki utalással, vagy bankkártyás fizetéssel lehet fizetni!
- Fizetés Banki utalással
- Online bankkártyás fizetés - SimplePay
Ha az átutalást választom, milyen bankszámlára fizessek?
- Megrendelést követően e-mailben díjbekérőt küldünk! Kizárólag, a díjbekérő megérkezését követően utald a vételár összegét!
- Kedvezményezett neve: Szabó Krisztián Zsolt EV
- Fiókvezető Bank: OTP Bank Nyrt.
- Bankszámlaszám: Díjbekérő szerint
- Közlemény mezőbe: megrendelés azonosítót kell írni!
Ha az átutalást választom, mikor fizessek?
- Banki átutalásos fizetés esetén, díjbekérő számlát küldünk e-mailben
- Kizárólag, a díjbekérő e-mailben történő megérkezését követően utald a vásárlás összegét!
Hol találom a megrendelés azonosítót
- A megrendelést visszaigazoló e-mailben
- A szállítást visszaigazoló e-mailben
Hogyan kapom meg a számlát?
- Webáruházunk a Számlázz.hu online rendszerét használja.
- A vásárlásodról kiállított bizonylatot, elektronikus számla formájában, emailben kapod meg.
- Fontos! Az elektronikus számlát a Számlázz.hu online számlázó rendszeren keresztül állítjuk ki,
mely kizárólag elektronikus formában hiteles. Ezért kérünk, hogy a fájlt mentsd le és őrizzd meg.