Ezen az oldalon a leggyakoribb kérdésekre találsz választ.
Kérdéseid kiemelten fontosak számunkra, ezért ha mégsem találsz információt a téged érdeklő témakörben,
lépj kapcsolatba velünk: Ügyfélszolgálat
-
SZÁLLÍTÁS
Mennyi időbe telik, amíg kézhez kapom a megrendelt termékeket?
- A megrendelt árut a megrendeléstől számított átlagosan 3-5 napon belül kerül kiszállításra a megrendelésben megjelölt címre.
- A termékek adatlapján magadott szállítási idő tájékoztató jellegű, és munkanapot jelent!
- A hétvégén és a munkaszüneti napokon nincs kiszállítás!
- Továbbá a szállítás nem időgarantált szolgáltatás, ezért előfordulhat egy-két napos eltérés, a megadott és a tényleges kiszállítási idő között!
Mennyibe kerül a szállítási költség?
Megrendelés értékétől, a csomag méretétől és súlyától függően változik. Szállítási DíjtáblázatHogyan tudom a csomagomat nyomon követni?
A csomagod amint átadásra kerül a futárszolgálatnak, értesítünk Téged e-mailben. A szállításról kapott értesítő e-mailben találod a csomagod nyomon követéséhez szükséges linket. A link a szállító csomagkövetési oldalára irányít, ahol megtekintheted a szállítás aktuális állapotát!Mikor kapok értesítést a csomag érkezéséről?
- Csomagfeladási értesítő:
Amikor a megrendelést tartalmazó csomagot összeállítottuk, és szállításra átadtuk, értesítő e-mailt küldünk a csomag feladásáról. - Kézbesítési értesítő:
A kiszállítás napján küldött értesítő e-mail, melyben tájékoztatást kap az adott napon történő kézbesítési időintervallumról.
-
FIZETÉS
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
- Fizetés utánvéttel, készpénzben. legfeljebb 50.000 Ft értékhatárig engedett, az értékhatár felett csak banki utalással, vagy bankkártyás fizetéssel lehet fizetni!
- Fizetés Banki utalással
- Online bankkártyás fizetés - SimplePay
Mi a kétlépcsős hitelesítés online bankkártyás fizetéskor?
Az online bankkártyás fizetéskor kétlépcsős hitelesítéssel kell megerősíteni a vásárlást!- Az internetes biztonsági kód megadásával, hogy kártyabirtokosként jogosult a kártya használatára
- És az Ön bankja által sms-ben küldött megerősítő kód megadásával jóváhagyni a vásárlást
Ahhoz, hogy bankkártyáját használni tudja internetes vásárláshoz az alábbi feltételek megléte szükséges:- Internetes biztonsági kód szolgáltatás a bankkártyához be van állítva
- Megerősítő SMS kód fogadására a bankkártyához mobiltelefonszám be van állítva
- Ezen beállítások hiányában az internetes fizetés sikertelen lessz! Részletekről érdeklődjön az Ön bankkártyáját kibocsátó banknál!
Ha az átutalást választom, milyen bankszámlára fizessek?
- Megrendelést követően e-mailben díjbekérőt küldünk! Kizárólag, a díjbekérő megérkezését követően utald a vételár összegét!
- Kedvezményezett neve: Gardentextil Kft.
- Fiókvezető Bank: OTP Bank Nyrt.
- Bankszámlaszám: 11744003-24440747
- Közlemény mezőbe: megrendelés azonosítót kell írni!
Ha az átutalást választom, mikor fizessek?
- Banki átutalásos fizetés esetén, díjbekérő számlát küldünk e-mailben
- Kizárólag, a díjbekérő e-mailben történő megérkezését követően utald a vásárlás összegét!
Hol találom a megrendelés azonosítót
- A megrendelést visszaigazoló e-mailben
- A szállítást visszaigazoló e-mailben
Hogyan kapom meg a számlát?
- Webáruházunk a Számlázz.hu online rendszerét használja.
- A vásárlásodról kiállított bizonylatot, elektronikus számla formájában, emailben kapod meg.
- Fontos! Az elektronikus számlát a Számlázz.hu online számlázó rendszeren keresztül állítjuk ki,
mely kizárólag elektronikus formában hiteles. Ezért kérünk, hogy a fájlt mentsd le és őrizzd meg.